vineri, 13 martie 2009

s-a terminat roblogfest

S-a terminat roblogfest. A fost primul meu concurs, am fost cea mai mica dar totusi din 100 de concurenti eu am fost pe locul 10. Nu e extraordinar? Este primul meu concurs in blogosfera. Ii multumesc in primul rand Marei pentru ca la ea am vazut cum se face un blog. Si mi-a adus mai multi cititori de pe blogul ei. Eu m-am luat dupa blogul ei. Nu stiam ca pot sa ajung asa departe. Multumesc celor care m-au votat. Am dat si un interviu pe link-ul:

http://www.realitatea.net/cea-mai-tanara-bloggerita-din-concurs_473406.html

Am dat interviu si la monitorul de sibiu.

4 comentarii:

Anonim spunea...

felicitari >:D<

GERMINA spunea...

Felicitari!

Zapacita spunea...

Felicitari!
Mi-ar placea si mie sa scriu un articol despre tine, dar un articol sub forma de poveste:) Ce zici?

Melina spunea...

little miss happy:multumesc,o sa
particip la mai multe concursuri
germina: multumesc,la fel,tu esti de pe blogul marei te-am vazut la persoane interesate.nu?
zapacita:multumesc mult,normal ca vreau,i-ai spus si mamei mele pe mail. o sa mai vorbim. trebuie sa luam legatura.