marți, 24 martie 2009

Cu Zapacita

Azi Zapacita a venit la mine. Probabil va intrebati cine e Zapacita. Ea este o fata foarte draguta, vesela tot timpul si jucausa. A fost asistenta unui claun. O gasiti pe linkul:
http://www.zapacita.ro/
Ii plac mult copiii si are un blog cu povesti pentru ei. Ea este de asemenea si redactor-sef la revista LILLIPUT pentru copii in care scrie cate o poveste in fiecare numar. In revista sunt si imagini de colorat si cd-uri cu cantecele. Eu am facut cunostinta cu ea, ne-am jucat, am povestit. Mi-a placut foarte mult. O sa vina cu mine si in parc si la palat. O sa ne distram. Nu-mi place de ea doar pentru ca scrie o poveste despre mine. Imi place felul cum e ea: pozitiva, optimista, vesela chiar daca a suparato cineva, draguta, buna.....etc. Imi place sa ma joc cu ea. Zambeste si rade mereu. Povestile ei sunt foarte frumoase.
Asa am descriso pe Zapacita.

Un comentariu:

Zapacita spunea...

Maria, si mie mi-a placut foarte mult de tine si de-abia astept sa ne mai vedem:)
Multumesc mult pentru vorbele frumoase si reclama :D