luni, 23 martie 2009

In parc - desene pe asfalt
















Intr-o zi insorita si calda, in vacanta de vara dupa ce terminasem clasa 1 bunica mea venise din sibiu la mine in vizita in bucuresti.





Intr-o zi, buni mi-a zis ca daca vreau poate sa ma duca la teatru la palatul copiilor. Dupa piesa ,, Piatra din casa'' am trecut prin parc.





Dar inainte sa inceapa piesa noi ne opriseram pe o banca si pentru ca aveam creta la mine am inceput sa prezint familia. De data aceasta cu creta pe asfalt. Nu am terminat-o insa.





Deci hai sa revenim. Dupa piesa ne-am intors in locul acela. Am terminat de desenat toata familia.
Probabil va-ntrebati de ce in poze este noapte. Va explic eu: dupa ce am terminat desenele ne-am intors acasa. Valentin a venit tarziu noaptea si am iesit sa i le arat si sa le pozam.





Niciun comentariu: