vineri, 6 martie 2009

Poarta de cupru si cufarul cel mic - capitolul 8

Si in timpul aventurilor lui Roberto si Corbin, Nic si Wil au avut si ei intamplari care mai decare mai spectaculoase. S-au dus la paznici si Nic a intrebat:
- Imparatul este in palat?
- Da, sigur ca este. Cine sunteti? Cu ce va putem ajuta? raspunse un paznic.
- Cautam o provocare. Tatal nostru ne-a zis sa-i cerem imparatului una ca sa ne testeze, raspunse Nic.
Paznicii adormira si Wil lua cheia din buzunarul unui paznic, apoi o fixa in iala ca sa deschida poarta.
- Wil, nu face asta! Trebuie sa sunam. Nu putem sa dam buzna asa.
- De ce? Mie nu-mi pasa de politete. Eu vreau doar sa ajung mai repede la imparat, ca sa-mi dea o provocare. Pentru ca sigur o sa castig.
- Trebuie sa inveti sa ai rabdare. " Cu rabdarea poti trece marea. " Fara rabdare si intelepciune nu castigi.
Nic puse cheia la loc si suna la poarta castelului. Un servitor deschise si il intreba pe Nic:
- Ce doresti, tinere? De ce deranjezi curtea regala?
- Eu si fratele meu suntem trimisi de tatal nostru sa vorbim cu imparatul.
- Asteptati sa-l intreb daca va primeste.
- Bine, dar grabitiva am....
- Wil, ce te-am invatat cu rabdarea? intreba Nic.
- Asta nu inseamna ca trebuie sa ascult stupizenile astea, nu?
- OF, Wil, Wil, ofta Nic.
Intre timp, servitorul se imtoarse si comunica:
- Imparatul va primeste ca sa afle mai multe amanunte despre voi.
- va urma-

4 comentarii:

carpeta plutitoare spunea...

Draga Maria, astept cu sufletul al gura, continuarea! Dupa ce o sa termini ultimul capitol, o sa scot povestea ta la imprimanta si o sa i-o citesc lui Lazi seara, inainte sa adoarma! Pupici

vasilissa spunea...

mai, melina, e foarte frumos ce povestesti tu aici. Punem de-o carte cit de curind! te pup!

Melina spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Melina spunea...

carpeta plutitoare: multumesc, ma bucur mai am doar doua capitole
vasilissa: multumesc, tu mi-ai dat ideia sa scriu povesti