marți, 30 iunie 2009

Spiridusul cel Ghidus si Angelina - capitolul 7

- Dar asa se poata sa-l imbolnavim! zise Angelina. Pentru ca daca cumparam legumele de la magazin s-ar putea sa nu fie bune, pentru ca vanzatorii nu vand mereu marfa sanatoasa. Sau, pentru ca pun chimicale in morcovi ca sa creasca mai repede, se poate sa nu-i placa gustul.
- Nu se poate, pentru ca spiridusii de la piata sunt cinstiti si buni. Sunt prietenii mei de nadejde. Am mare incredere in ei. Nu pun niciun fel de solutie in plante ca sa le grabeasca cresterea. Vand doar mancare sanatoasa. In plus, in tara noastra nu sunt permise asemenea lucruri, zise piticul gradinar.
- Bine, o sa incercam, confirma Angelina. Cam pe la ce ora vine sa se ospateze?
- Cand ii e foame, mai des seara.
- Ma voi duce eu la piata, spuse Spiridusul cel Ghidus.
- S-ar putea sa fie angajati noi! Ma voi duce eu sa cumpar de la amicii mei. Voi nu ii cunoasteti. Va rog frumos, poftiti in casa!
Si piticul ii conduse in casuta lui, o ciuperca.
- Va voi da niste ierburi medicinale! Imi pare rau, nu am alta mancare! Dar sunt foarte bune. Incercatile!
- MMM! Sunt grozave! Presupun ca si sanatoase, striga Angelina dupa ce musca dintr-o iarba medicinala.
- Ma bucur ca iti plac, Angelina! Si inr- adevar sunt foarte sanatoase. Apropo! Am uitat sa ma prezint. Eu sunt Piticul Gradinar John.
- Incantata de cunostinta. Am o intrebare: Esti cel mai bun pitic gradinar?
- Da, sunt foarte bun! Dar nu e bine sa te lauzi. Of! Uite ca se face seara. Trebuie sa plec la piata sa cumpar morcovi pentru iepuras.
Si piticul pleca la piata.

Niciun comentariu: