luni, 29 iunie 2009

Spiridusul cel Ghidus si Angelina - capitolul 6

La un moment dat, dadura peste un gard lung si inalt, zugravit in verde si cu floricele desenate pe el.
- Parca e o campie inflorita! exclama Angelina.
Spiridusul batu la poarta. Un pitic cu o stropitoare in mana, cu o camasa galbena prinsa cu un cordon pe el, cu parul alb si in scari, cu pantaloni gri si stransi cu un elastic pe el si cu pantofi de bufon se arata in fata lor.
El nu mai era vesel ca alte personaje pe care le intalnise Angelina pe drum. Pe fata i se vedeau riduri si din ochi curgeau pe obraji lacrimi calde.
- Ce vi s-a intamplat? il intreba Angelina pe piticul cel batran.
- Domnisoara draga, eu am o gradina cu flori, pomi, fructe, legume, etc. Iepurasul vecinilor a observat din pacate acest lucru si de atunci vine toata ziua la salata mea draga si nu mai am ce manca. El e foarte iute si nu-l pot prinde.
- Domnule, o sa incercam sa va ajutam daca avem cum. Dar nu putem rani iepurasul, spuse Angelina.
- Multumesc mult! Dar totusi, cum il vom face sa nu mai vina la salata, fara sa-l ranim?
- Am o idee! raspunse Spiridusul cel Ghidus. Cand el va veni la salata, ii vom pune pe drum morcovi cumparati de la magazin. Vor fi suficiente ca sa se sature si nu va mai putea sa manance salata.

2 comentarii:

Unknown spunea...

De abia astept capitolul 7 :)

Buna Maria,

Am citit si articolul tau din Tabu. Este foarte frumos!

Te pup si vacanta frumoasa (sper ca acum vei scrie mai des pe blog daca esti in vacanta!)

radu.

Melina spunea...

multumesc. voi scrie aproape in fiecare zi.