joi, 18 iunie 2009

Spiridusul cel Ghidus si Angelina - capitolul 3

La inceput, Angelina se sperie si nu stiu ce sa faca. Vru chiar sa fuga dar deodata auzi un glas venind din gura baietelului:
-Buna ziua, domnita!Eu sunt Spiridusul cel Ghidus si as vrea sa iti alin supararea.
-Buuu...na ziua, spuse fetita cu spaima in ea. Cine ti-a spus ca sunt suparata?
-Draga fetita, nu te speria de mine!Stiu foarte bine ca esti suparata si ca sufletul tau bun indura tote acestea ca sa nu aduca suparare.
-De unde sti atatea despre mine? intreba fetita incepand sa se obisnuiasca cu spiridusul.
-O, e simplu!Noi, spiridusii, traim in universul nostru. Fiecare spiridus isi alege copii de care se ocupa si are grija. Eu am fost foarte fericit sa te aleg pe tine.
-Tu porti grija si altor copii?
-Nu inca. Fiecare dintre noi are sarcina de a sta cu un singur copil cand e mic, pana cand el ajunge la maturitate si, atunci luam altul. Si tot asa.
-Tu nu obosesti niciodata? intreba fetita.
-Nu, in tara noastra e tot timpul energie.
-Pot vedea si eu tara ta, a spiridusilor?
-Sigur, dar in ea o sa vezi ca nu sunt numai spiridusi.
-Sunt gata de plecare!
-Urca-te in carca mea!
-va urma-

Niciun comentariu: