vineri, 19 iunie 2009

Spiridusul cel Ghidus si Angelina - capitolul 4

Atunci fetita se facu de marimea lui prin magie si i se urca in carca. Cei doi calatorira 20 de minute, timp in care trecura prin multe orase pe care fetita le admira. Fiecare avea frumusetea lui, iar Angelina isi ocupa timpul cautand-o. Cand ajunsera in oras, Angelina cobori nerabdatoare de pe spatele spiridusului, se uita incet in jur si, pana la urma spuse
-Este minunat!Nu-mi vine sa cred!
-Ma bucur, draga mea!Chiar foarte mult!spuse spiridusul. Vrei sa faci cunostinta cu ceilalti membri ai orasului?
-Sigur ca da!
Un spiridus trecu pe acolo. El era blond la par si il avea lins, nasul il avea bej si micut, buzele rosii ca merele, ochii verzi ca smaraldul, obrajii ii avea roz pal, urechile le avea mai micute si era imbracat cu: o jacheta albastra pe care scria ,, Sport ", niste pantaloni scurti rosii pe care scria Fotbal si era incaltat cu bascheti speciali. Pe fata i se vedeau si pistruile cele portocalii si pe cap avea o sapca galbena pe care era desenata o minge de fotbal. Pe piciore i se vedeau jambiere cum poarta fotbalistii.
-Salutare! Cine esti?spuse deodata spiridusul.
-va urma-

2 comentarii:

Zapacita spunea...

Imi place foarte mult povestea ta! De-abia astept sa o citesc pe toata.
Cand te intorci din vacanta da-mi te rog de stire, vreau sa-ti propun ceva:P

Melina spunea...

multumesc!azi,la 5 dimineata m-am intors din grecia.am vazut c-a aparut Tabu de Iulie.abia astept sa-l cumpar.