sâmbătă, 28 februarie 2009

Poarta de cupru si cufarul cel mic - capitolul 4


Cand intrara pe usa se mirara foarte tare.Vazura un tron sculptat in diamante, facut din aur si argint. Pe tron statea imparatul uitanduse uluit la ei.

- Draga imparate, maria ta, nu te supara , acesti......

- Cum indraznesti sa te infatisezi brusc in fata imparatulului si sa-l deranjezi?.....

- Draga tinere, vorbeste, spuse imparatul.

- Omuletul acesta si prietenii lui au nevoie de ajutor. Sunt tratati cu dispret, spuse Roberto.

- O , eu credeam ca ei sunt dornici sa faca orice. Cel putin asa mi-au spus ei, zise cu nedumerire imparatul.

- Dar eu i-am auzit soptindu-si in grajd ca nu se mai poate si ca sunt platiti prea putin. De ce la-ti mintit pe imparat? Intreba fiul de taran.

- Noi , noi....

- Ai curaj , tinere. Nu-ti fac nimic.

- Ne-a fost prea teama sa-i spunem nu imparatului, spuse piticul.

- Dar ce credeati ca va tai capul? Hei, piticilor, puteti sa-mi spuneti oricand daca va deranjeaza ceva, zise cu blandete imparatul.

- Multumim foarte mult, va ramanem recunoscatori, grai cu bucurie omuletul.

Acum imparatul repara totul, si alergiile.

Vazandul pe Roberto asa voinic, imparatul il trimise pentru un test intr-un loc numai cu porti care era spre sud. Voia sa-l vada si pe Corbin in actiune.

- va urma-

Niciun comentariu: