joi, 12 februarie 2009

cum a fost in vacanta

in vacanta a fost cam rau. am fost racita si am stat in pat. probabil va intrebati de ce am racit. totul a-nceput:
m-am dus la sibiel la muzeul de icoane pe sticla duminica, cu mami si valentin. erau icoane foarte frumoase, dar era foarte foarte frig si nu aveam manusi. am vizitat si ocna sibiului. acolo lacurile erau secate, mizerabile si neingrijite.
iar acasa, am gasito pe ana verisoara mea, cu doctorita. ea i-a dat un antibiotic pentru ca, era racita cobza. mama mea mi-a zis sa dorm cu ea, iar eu am refuzat ca sa nu i-au raceala. oricum, imi petreceam mult timp langa ea pentru ca, daca ieseam undeva sau nu stateam in pat, ea se lua dupa mine. dar mama mi-a zis ca nu voi racii si eu am dormit cu ana. asa a trecut ziua de luni.
ziua de marti insa,m-am trezit duranduma rau gatul si tusind.m-a dus tusi la spital siam avut rosu in gat. asa a fost toata vacanta mea. si acum inca mai tusesc. dar atunci a fost groaznic.

Niciun comentariu: