luni, 21 septembrie 2009

Verisoara mea, Ana


Am mai adus vorba in cateva posturi despre verisoara mea mai mica, de 4 ani, Ana. Ea merge la o gradinita din Sibiu in grupa mijlocie. Ii place mult sa se joace, sa deseneze,stie sa citeasca literele mari de tipar si daca ii spui ce litera sa scrie pe tastatura se descurca desi cateva litere le cam incurca. Ea voia sa-si pregateasca lucrurile de gradinita din luna iulie si tot timpul intreba cand incepe. Cand eram la Sibiu in camera ei, ea isi scotea cate o cutie de pantofi din dulap si baga in ea: carti de colorat, creioane, pixuri, poezii, povesti si cateva jucarii mici.

Ana nu fusese niciodata cu trenul pana saptamana dinaintea zilei mele, luni. Ea a fost la Bucuresti de 4 ori si ii place foarte mult. Din pacate de data aceasta n-am putut sa o plimbam cu tramvaiul, sau chiar cu metroul pentru ca isi dorea foarte mult. Dar stiti cum se spune, ,, Doar n-au intrat zilele-n sac''! Si ea a fost cu noi la ferma de animale si i-a placut foarte mult. A fost pentru ea prima data cand a calarit un ponei si acolo am vazut animale mai multe decat la tara.
I-a placut foarte mult la ziua mea. Cu exceptia baloanelor care se spargeau. Doar de asta a insistat atat de mult sa vina la Bucuresti. Dar si ca sa mearga cu trenul. Mereu voia sa stea langa mine(la ziua mea). Dar acolo erau si colegii mei, stiti cum e, nu ii mai vazusem toata vacanta. Sper ca a inceput cu bine gradinita si ca ii place.
poza: Ana cu mine la ziua mea.

Niciun comentariu: