duminică, 6 septembrie 2009

La Sibiu

Vacanta aceasta am petrecuto la Sibiu. A fost foarte frumos. Pacat ca s-a terminat. Am fost si la paltinis, cu telescaunul prima data in viata mea. Si la balea lac unde am urcat pe stanci inalte. Intr-un weekend am fost si la tara la Drobeta-Turnul Severin Iar in drum, m-am oprit putin si pe la Targu-Jiu ca sa vad operele lui Brancusi: POARTA SARUTULUI, MASA TACERII si COLOANA INFINITULUI.
La tara m-am jucat cu iepurasii si am dus boii la adapat. Va voi povestii mai in amanunte marti, cand voi ajunge la Bucuresti, si atunci voi publica si niste poze din vacanta.

6 comentarii:

Andra spunea...

Si eu am fost putin prin Sibiu vacanta aceasta :D

Zapacita spunea...

Bine ai revenit:)

Melina spunea...

Andra: ce ti-a placut cel mai mult in sibiu?
zapacita: mi-e foarte dor de tine. cand ne mai intalnim?

Andra spunea...

Am fost in trecere si n-am prea avut timp de vizite,dar cred ca e foarte frumos...Maria,imi place mult blgul tau si as vrea sa te cunosc mai bine.dE ASEMENEA,o cunosc destul de bine pe Zapacita,dar as vrea sa va cunosc pe ambele personal....Daca voi 2 va intalniti,pot sa vin si eu,va rog? Sunt sigura ca ne-am juca nemaipomenit impreuna...

Melina spunea...

andra: da, de sigur ca poti veni. dar tu cati ani ai?

Stef spunea...

in prima propozitie ai scris petrecuto fara cratima:) poate ai putea corecta, in asa fel incat sa nu inteleaga cineva ca ar fi corect asa:P