duminică, 13 septembrie 2009

In Grecia











Imi pare rau ca am fost ocupata vacanta aceasta si n-am prea avut timp sa scriu pe blog. Si de aceea voi recupera, caci v-am promis de mult ca va povestesc cum a fost in Grecia. Desi nu imi mai amintesc prea multe, o sa incerc sa povestesc tot ce mai stiu din aceasta vacanta minunata:

Prima exursie in Grecia a fost intr-o croaziera minunata pe un golfulet, numit Toroneos. Langa vaporas zburau mii de pescarusi si le-am dat paine. Ne-am oprit si la plaja sa inotam putin in timp ce oamenii de pe vapor ne pregateau pranzul. Am avut si un ghid roman care ne explica de fiecare data cand treceam pe langa ceva spectaculos.
A doua excursie a fost la Meteora, unde sunt manastiri construite pe stanci foarte inalte. Acolo am facut multe poze si de asemenea, am avut si-un ghid. Este foarte spectaculos si parerea mea este ca merita vazute.
Pe cand mergeam cu autocarul spre Meteora, am vazut pe geam muntele Olimp, care este vesnic acoperit de un nor. Se zice ca acolo traiau pe vremuri toti zeii si, ca sa nu fie vazuti norul acoperea varful acelui munte. Atunci cand am trecut pe langa Olimp, ghidul a inceput sa ne spuna povesti despre zei exact ca si in cartea ,, Legendele Oimpului".
Cand eram pe plaja hotelului nostru si ne bronzam, deodata a aparut un barbat din apa tinand un pui de caracatita in mana. Era foarte dragut. Il adusese din largul marii. L-am mangaiat. Avea niste tentacule mici si subtiri, fata ca de broasca si capul aplecat in spate. In aceeasi zi, cand inotam in mare cu ochelarii mei cu tub, zaresc deodata un animal negru care mergea pe fundul apei. M-am apropiat mai mult sa vad ce e si se pare ca era un crab. Nu mai vazusem niciodata unul. Am zbughit-o repede din apa. Am stat putin pe nisip sa ma usuc. Am inceput sa sap cu mana in nisip. Fara sa-mi dau seama trecuse o ora. Deodata am simtit ceva ud pe mana. Am bagat mana mai adanc in nisip sa vad ce e. Se dovedise ca sapasem pana la apa. Toata lumea de pe plaja se uita uimita la mine. Eram extrem de fericita. Intotdeauna mi-am dorit sa fac asta!
-sfarsit-

Niciun comentariu: