duminică, 20 septembrie 2009

La ziua mea


Ziua mea este in august dar pentru ca atunci toti copiii sunt plecati in vacanta am decis sa mi-o fac pe 12 septembrie ca ei sa fie acasa. Am avut 20 de invitati si acolo a fost un clown(Bombonica), o masinarie de facut baloane din sapun, un magician si asistenta lui. Locul e o gradinita de fapt dar, in weekend, fac si petreceri. La gradinita aceea aveau si o curte, unde erau leagane, topogane, trambulina. In timp ce fetele faceau karaoke, baietii se jucau fotbal de masa. Clownul a facut multe jocuri cu noi, iar magicianul a facut multe trucuri, printre care si unele cu animale adevarate. La tort, toti copiii au vrut sa stea langa mine, iar verisoara mea mai mica, Ana, voia asta tot timpul. Pe unii copii parintii ii lasau sa stea acolo singuri, iar cu altii ramaneau si stateau la masa uriasa a oamenilor mari. Ne-am simtit foarte bine, iar cand am ajuns acasa cu toate cadourile am constatat ca ne mai trebuie inca o casa pentru ele toate.

2 comentarii:

Unknown spunea...

Si noi ne-am simtit foarte bine la ziua ta! Venim si anul viitor! :)

Melina spunea...

Ma bucur ca v-a placut. Chiar o sa va mai astept anul viitor, mai ales ca am vazut cat de mult ii place Anei la Bucuresti.