miercuri, 6 mai 2009

Leul Ronaldo si lumea lui virtuala


Mama mi-a cumparat un leu de plus pe care il cheama Ronaldo(nume pus de mine). Acesta nu este un leu de plus obisnuit. El este un WEBKINZ(animalut care are un cod secret care te conduce intr-o lume virtuala. Ii faci un act de adoptie, ii cumperi: hainute,mancare,jucarii,electronice,carti....etc. Poti sa si participi la concursuri cu el, sa-i deschizi propria pizzerie, sa-i faci prieteni alti webkinsi,sa-l duci la doctor,la scoala si sa-l ingrijesti. Poti si sa il duci la sala de sport sau de jocuri. El poate si sa ajute organizand topul celor mai destepti webkinsi. Ei se bucura cand tu castigi jocurile de pe site. Te si felicita cand ajungi in camera lui. Daca nu castigi suficienti bani el o sa moara de foame.

Si asa v-am vorbit despre animalutele webkinz si lumea lor virtuala minunata.In dreapta este leul meu Ronaldo.

2 comentarii:

Webkinz Romania spunea...

povesteste-mi ce mai e nou despre leul ronaldo aici:
www.webkinz.forumcreativ.ro
vrei? sunt foarte curioasa.
e forumul tuturor webkinzilor din romania.

Webkinz Romania spunea...

Webkinz are un Nou CONCURS cu PREMII si am adus si Jucarii Webkinz NOI in Romania, la MAGAZINUL Online! Uite: www.webkinzromania.blogspot.com