miercuri, 29 aprilie 2009

Despre povestile mele

In mintea mea circula tot felul de fimulete grozave dupa care eu scriu povestile. Am, am avut  si o sa mai am aceste filmulete. Uneori v-am spus, imi vine o idee de poveste, inventez personajele si nu-mi mai lipseste decat sa iau o coala de hartie si un pix. Povestea este ca si terminata asa. Important este sa nu uit ideea. Am atatea filmulete si idei in minte ca nici nu am timp sa le scriu pe toate si chiar de-as avea le-as uita. Incerc ca  toate poeziile si povestile mele sa aiba morala si umor. Majoritatea personajelor sunt la mine inteligente ca exemplu dar le si arat celor rai prin personajele negative ca daca se poarta urat in continoare o s-o pateasca. Cel mai important e ca tuturor cititorilor sa le placa creatia facuta. Uneori eu mai si refac povestile sau ma intorc de la inceput pentru ca nu am facut o propozitie.
Asa v-am spus cum imi creiez eu povestile si poeziile.

Niciun comentariu: