duminică, 10 mai 2009

La munte

Week-end-ul acesta am fost la munte la Sinaia. Pacat ca nu am plecat de vineri ca sa stam mai mult.
A fost foarte frumos acolo. Am stat la hotel. Camera noastra era mare,avea televizor, baie,frigider. Era si o bancuta in fata unei ferestre pe care daca o deschideai se auzea fosnetul cascadei pe care o si vedeai. Puteai sa te invelesti cu o paturica,te puneai pe bancuta si citeai. NEam dus sa mancam sambata la Cutitul d'argint unde iti dadea feluri de carne, garnituri si salata care mai de care mai gustoase.Duminica dimineata am vizitat castelele Peles si Pelisor care au avut fiecare farmecul lui. Pelesul cu salile lui spectaculoase si saloanele nenumarate iar Pelisorul cu dormitoarele lui frumoasa pentru toti si bineizolarea inauntru. Din Pelisor mi-a placut foarte mult camera bonei copiilor. As fi vrut si eu una la fel.

Un comentariu:

Unknown spunea...

ce weekend dragut! poate ne luati si pe noi data viitoare! :))