sâmbătă, 27 noiembrie 2010

Cartea Cimitirului

Imi pare rau ca n-am mai scris de mult timp pe blog. M-am luat cu altele si am uitat.Dar va promit ca voi scrie mai des. La un moment dat nici nu mai prea citeam. Dar acum mi-am redescoperit pasiunea, odata cu o carte numita ,,The Graveyard Book"(Cartea Cimitirului), scrisa de Neil Gaiman. M-a impresionat foarte mult. Este despre un baietel, caruia familia i-a fost ucisa de un necunoscut bizar. El ajunge intr-un cimitir parasit si este adoptat de niste fantome. Are un paznic, Silas, care este intre lumea viilor si cea a mortilor. El ii aduce de mancare si il apara de Individul numit Jack, asasinul care i-a ucis familia. Nobody Owens(baiatul), poreclit Bod, invata multe lucruri si isi face multi prieteni in cimitir. Pentru el, acolo este casa. I s-a acordat libertatea cimitirului, deci vede ca mortii si ii vede pe ei. Trece prin multe aventuri. De multe ori intra in pericol cand se afla in lumea viilor. Desi este englezeasca, aceasta carte are si un personaj roman, miss Lupescu. Ea ii spune lui Bod ,,Nimeni"(in engleza, Nobody).
Aceasta carte m-a ajutat sa realizez ca toate miturile si povestile de groaza nu sunt adevarate, depinde doar cum privesti tu lucrurile. Monstrii si fantomele nu sunt neaparat rele. Neil Gaiman este, dupa parerea mea, un autor bun. El scrie ca sa-si aminteasca si sa le aminteasca si altora de copilarie.De cum gandeau ei atunci. Cand era mic, era pasionat mai ales de cartile fantastice si vrea ca si alti copii sa descopere cheia cititului.

6 comentarii:

Unknown spunea...

FELICITARI de o multime de ori pentru blog, pentru postari, pentru ca esti un copil minunat si pentru ca vei deveni un om de exceptie. Felicitari de asemenea si pentru articolul din Tabu pe care eu abia acum l-am descoperit :|.. insa.. Mariaaaaaaa, imi este foarte foarte dor de tine!!!

BARFITOAREA spunea...

Iarta-ma daca sunt cruda...nu pot sa mai citesc:tot ceea ce vad in jur este mult mai mult decat am crezut ca arputea fabula cineva intr-un roman...iti doresc numai bine ! si azi si maine si poimaine si intotdeauna la librarie. succes...

Liou Duvinini spunea...

Interesante...

Melina spunea...

Flavia: si mie mi-e dor de tine! Mersi pt. felicitari. Ai reusit sa pleci din tara?:)

Melina spunea...

Liou: Multumesc...

Melina spunea...

One piece puzzle: Merci pt. propunere . Suna incantator. O voi incerca.