sâmbătă, 10 aprilie 2010

Filmele mele preferate

Am vazut de curand doua filme. Mi-au placut foarte mult. Unul era regizat de Tim Burton, iar altul de DeanDeBlois si Chris Sanders, care au regizat Shreck si Kung Fu Panda. Primul este Alice in wonderland(Alice in tara minunilor), iar al doi-lea How to train your dragon(Cum sa-ti dresezi dragonul). Au fost super amandoua. La Alice am fost cu mama, in 3 aprilie, la avanpremiera. Acolo au fost prajituri si sandwish-uri + popcorn si suc pe gratis. La intrare o doamna m-a intrebat cati ani am. Mi-a spus ca filmul este cam de groaza si a intrebat-o pe mami daca imi da voie. Iar raspunsul, normal, a fost: ,,Da". A fost prima data cand ma duc la Imax. Mami a primit invitatie. La avanpremiera vin numai vedete si ziaristi. Iar mami a scris in revista Readers Digest despre film. El a fost cu Alice care era mare si se intorcea in tara minunilor, iar ei nu stiau daca este ,,acea Alice''. Acolo, ea a trecut prin multe peripetii si s-a luyptat de partea reginii albe cu cea de rosu, iar pana la urma a reusit sa ii taie capul celui mai rau si puternic monstru. De aceea, reginei de rosu nu i-a mai ramas niciun soldat. In urma acelei intamplari, Alice a invatat ca daca isi doreste ceva mult si lupta ca sa-l obtina poate si ca trebuie sa ia hotarari singura, nu sa-i lase pe ceilalti sa-i spuna ce sa faca.
La celalalt film, Cum sa-ti dresezi dragonul, am fost cu bona mea Ana, la 3D. Era vorba despre un baiat, care era fiul unui important viking, despre care nimeni nu credea ca poate ucite un dragon(vikingii credeau ca dragonii sunt rai, iar ei traiau pe taramul lor). Dar el, Sughit, voia sa demonstreze ca poate, iar el chiar isi dorea sa ucida unul. Asa ca intr-o zi a doborat unul cu un tun confectionat de el. Mai departe, a fost foarte dragut. Mi-a placut ca el mai tarziu si-a dat seama ca nu mai vrea sa ucida dragoni si, chiar mai mult, dresa unul. Filmul este cu Happy end. Mi-a placut foarte mult ca Furia Noptii, dragonul de care se temeau toti vikingi era de fapt simpatic si semana cu o pisicuta. Era foarte dragalas cand facea fata aceea care te roaga ceva, cea de catelus.
Ambele filme m-au impresionat si au fost foarte, foarte simpatice. Ma bucur ca le-am vazut.





4 comentarii:

Unknown spunea...

Ma uimesti cu impresiile tale! Tine-o tot asa! :)
Pupaturi de la Sibiu

ada spunea...

felicitari Maria pentru castigarea premiului de creatie literara! succes la faza pe sector. Iti va tine pumnii si Andrei!!!

Adi spunea...

Muie la iehovisti, mormoni si atei!

Marius Palcior spunea...

In primul rand vreau sa-ti marturisesc ca sunt uimit de modul scrierii tale, de faptul ca ai o gandire extrema... Felicitari!