duminică, 9 ianuarie 2011

Leon, catelusul meu


In noiembrie am luat un pui de Golden Retriever, de la o canisa din Medias. In vacanta de toamna, cand ne-am dus la Sibiu, am trecut si pe acolo special pentru Leon.
Leon este nascut pe 4 septembrie si acum are 4 luni. Ii place mult sa se joace. Jucaria lui preferata este o gaina de cauciuc care piuie cand o strangi. I-o arunci si ti-o aduce. Este foarte simpatic. Creste foarte mult, deoarece este o rasa de talie mare. Acum a invatat sa se urce in pat, desi se cam chinuieste, iar eu rad de el. Ii place la nebunie sa te pupe si sa te muste in joaca. Inainte, cand plecam de acasa il lasam intr-un tarc special pentru caini, ca sa nu roada mobila sau sa nu cada ceva peste el. Dar acum este mai greu. Are aproape 15 kilograme. Iar cand plecam se punea cu labutele pe tarc si incepea sa sara. Aproape il darama. Acum il tinem in bucatarie, unde nu sunt cabluri. Cand are multa energie, alearga ca un fulger prin toata casa. Iar pe afara, ce sa mai...:)). Il iubim foarte mult si el la fel pe noi!
In poza este el.

10 comentarii:

Tempero Musical spunea...

Floofy dog !!
I am so far away from you, I am from Brazil and visited your blog. I Have a musical blog, and I would like your visit. We could be virtual friends...
www.temperomusical.blogspot.com
Regards,
Claudia.

Zapacita spunea...

ce bineee:) iti doreai un golden retriever de cand te-am cunoscut eu.
sa va traiasca si sa va bucurati de el!

Melina spunea...

Claudia Ka: Wow! It is amazing! I did not have by now friends from other countries.
Zapacita: Multumesc!
Da! Chiar ma bucur mult. Este asa de dragut! Acum am si eu un fratior.

Andreiuta spunea...

Buna, ce faci!Sunt colega ta Andreea.Este foarte dragut Leon!!

radiowhisper.com spunea...

Buna Seara!
Eu sunt Vlad, unul dintre membri Radio Whisper - un radio antimanele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am găsit întâmplător blogul tău, am citit câteva articole şi nu am vrut să ies înainte să te felicit – mi-a plăcut mult ce am găsit aici. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doresti, poţi să ne recomanzi orice articol, iar noi îl vom promova.
Ne-ar face plăcere să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
M-am gândit aşadar să vin cu o propunere:
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piese necenzurate. Avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă cât mai complexă de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că poate ai vrea sa ni te alături şi să colaborăm (binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place). Dorim de asemenea să îţi acordăm un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultatorilor noştri.
Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un e-mail, tot la asculta.whisper@yahoo.com, pentru a discuta mai multe.

www.radiowhisper.com
Multumesc,
Cu stimă Vlad!

romantic spunea...

foarte frumos blog, eu sunt de la romantic sex shop ma numesc Elena si iti doresc multa fericire si sanatate

Melina spunea...

@Andreea: Ma bucur ca ai intrat pe blogul meu si ca iti place de Leon. Acum am scris o noua poveste. Daca vrei, o poti citi. Spune-mi apoi daca ti-a placut!

Melina spunea...

@Vlad(radio): Salut! Eu sunt Maria si am 10 ani Multumesc pt. promovarea articolului! Care dintre ele a fost?
Chiar mi-ar placea ideea de colaborare. I-am aratat si mamei mele ce mi-ai scris si este incantata.
Iti voi scrie si pe mail!

Melina spunea...

@romantic: Te rog frumos sa nu-mi mai scrii. Eu am doar 10 ani. Mama mea mi-a spus ca este interzis sa li se trimita minorilor link-uri spre sex shop-uri.

Runa spunea...

Ce dragut e!!!:))