duminică, 25 ianuarie 2009

cum sa-ti petreci timpul

Timpul este foarte pretios si nu trebuie sa il irosim. eu va sugerez sa va petreceti timpul in felul acesta daca nu vreti sa deveniti oameni de serviciu: dimineata va treziti devreme. pe la 7:00 este bine. dar sigur, daca sunteti foarte obositi pentru ca aveti multe teme sau daca vati intors tarziu de la serviciu sau ati avut multa treaba puteti sa va treziti pe la 9 sau 10 dar nu mai tarziu pentru ca intr-o zi aveti multe de facut. 1.te scoli din pat si faci gimnastica. este foarte buna oricand. 2. te duci sa te speli pe dinti, daca nu faci cari si o sa ai intalniri dureroase cu dentistul. 3.te duci sa mananci ceva: oua, lapte cu cereale, sandwis. asta mananc eu, dar voi mancati ce vreti. 4. te imbraci de zi. 5.daca ai ceva treaba de la serviciu sau daca trebuie sa te duci undeva dute acum.daca nu poti sa te relaxezi facand lucruri care iti plac. 6.acum daca vrei sa fi sanatos te sfatuiesc sa te duci la o sala de sport, sau sa alergi prin parc la aer curat. 7. acum este timpul sa citesti. 7. acum invata pentru scoala , liceu sau facultate si informeazate pe google despre: astronomie, chimie, religie , gramatica, zoologie. 8. dupa aceia ca sa va miscati mana si sa va dezvoltati scrisul este bine sa faceti fise literale despre ce ati scris. 9.acum inspirativa sau folositiva imaginatia. faceti un desen sau un colaj. nu conteaza daca nu aveti talent la desen. important e sa va distrati si sa incercati. 10.este timpul sa mancati de pranz. 11. fiecare om are dreptul sa se joace, sa doarma sa iasa la aer liber sa deseneze sa faca ce vrea el. puteti sa va relaxati cum vreti voi acum. 12.acum iesiti la aer liber prin parc. puteti sa va jucati, sa mergeti la bazin la parcul de distracti. 11.dupa o zi asa de lunga este timpul sa mergem sa mancam si sa ne culcam. acesta este un simplu ghid despre cum sa-ti petreci ziua in caz ca vrei sa gasesti un serviciu bun sa ai multe vacanta si bine-nteles fiecare copil are dreptul sa se joace sa vorbeasca cu ceilalti si sa nu fie timi. altfel nu ar avea o copilarie. eu cred ca daca ma ascultati va veti descurca bine in viata.

3 comentarii:

carpeta plutitoare spunea...

Draga Melina, tu ai mare dreptate cu programul tau! Citindu-l mi-am mai amintit si eu ca ar trebui sa fac putina gimnastica.

Stefana spunea...

Draga Maria, esti geniala. o sa-ti urmez exemplul. Deocamdata ma tin de sport, dar am cam uitat ca trebuie sa ma si joc. asa ca o sa ma conformez. Te pup, Ada (nu am mail de google si de aceea am intrat cu al Stefanei)

Melina spunea...

multumesc. apreciez foarte mult ca ati hotarat ca programul meu zilnic este bun.