duminică, 28 septembrie 2008

prima zi in tunisia


ne-am trezit de dimineata si ne-am dus la masa. am mers in piscina si ne-am intalnit cu o doamna care ne-a zis ce sa vizitam pe acolo. am mers pe plaja si am inotat. am venit de pe plaja am mancat cina si am plecat in medina care ziciau ca e foarte veche dar defapt era de 3 ani! in medina un om a pacalito pe mami ca sa ii dea 40 de dinari. am vazut un rasarit de luna care era rosu ca focul si ne-am dus sa vedem parcul de distractii. se inchisese dar in adoua zi se dovedea ca nu ala era parcul de distractii. am baut ceva la o cafenea cu narghilele si mi-am pus o cobra dupa gat la un fel de spectacol cu serpi ne-am intors la hotel si ne-am culcat. dar inainte am vazut chilotii lui valentin evantai! restul aflati maine

2 comentarii:

carpeta plutitoare spunea...

palpitant! astept continuarea

Andreiuta spunea...

ce dragut aratai in poza