marți, 9 februarie 2010

In tabara

In tabara, chiar daca nu m-am inteles cu colegele de camera au fost si parti bune. A fost pentru mine cea de a doua tabara, Tantum Lemon, la care v-am rugat sa ma votati. Activitatile au fost distractive. Am fost la sanius in curtea cabanei de cateva ori, dar si pe partia Zanoaga din Bran. Ne-au si impartit pe echipe si a trebuit sa scriem propriul scenariu , apoi jos, in sala de mese, ne-am interpretat fiecare piesele de teatru costumati si pictati pe fata. Intr-o zi, am jucat un joc numit ,,Vanatoarea de artefacte'', unde am fost tot pe echipe si a trebuit sa gasim niste obiecte scrise pe o foaie. Castigau cei care gaseau cele mai multe sau toate obiectele. Acolo am fost 2 echipe si am iesit la egalitate. Dar cel mai amuzant la jocul acesta era ca nu aveam voie sa iesim din cabana, iar pe lista erau trecute si trei furnici ca sa vada animatorii cum improvizam. In seara de sfarsit am facut karaoke si iarasi ne-au impartit pe echipe. De data asta a trebuit sa ne alegem un nume, sa ne cream un imn si un steag. In echipe, am avut fiecare cate 7 probe. Angi si Tzupi(animatorii) ne-au dat o foaie cu probe unde noi trebuia sa scriem care dintre membrii echipei noastre participa la ele. Fiecare membru trebuia sa se inscrie la 2 activitati in afara de maraton, unde participa toata echipa. La unele probe participau 2 din aceeasi echipa, iar la majoritatea probelor, participa doar unul.

P.S. Cand Angi si Tzupi ne vor trimite cd-ul cu poze, le voi posta si pe ele.

-va urma-

4 comentarii:

Unknown spunea...

Inteleg ca ai avut o vacanta frumoasa! Abia astept sa vad si poze.
Te pup! :)

Melina spunea...

Catta's blog: Bine, ii voi spune mamei.
Stefana: Si eu abia astept sa-mi trimita Cd-ul cu poze, pt. ca eu nu le-am vazut. Cand le primesc, le postez.

Frangipan spunea...

Are you Romanian? I was in Romania last year in Craiova and absolutely loved it!

anna spunea...

I tell you nice shops selling air force one shoes, you can just simple choose this option and pick what you want.five finger shoes,which are cute shoes you first time see them. you can just simple choose this option and pick what you want.Maybe you should try to pick these. ugg clearance, It is time to have a look at them,These are nice for you.Pick jordan basketball shoes,if you are Jordan fans.cheap uggs clearance,If you like them just pay a visit on them. I dont know why but I just Love Those Things,So how do you think about it?cheap ugg boots,ugg women,just choose.Those are the awesome shops I wanna tell you guysI mean I am serious for this,I dont fool you now.These are nice for you...Jordan Fusions.