joi, 4 iunie 2009

surpriza de la jetix


Ieri, cand m-am intors de la palat primisem un pachet prin posta pe care scria: Maria David. M-am mirat. Nu mai primisem aproape nici un plic. Cand l-am deschis, inauntrul lui se aflau 2 genti cu Hannah Montana. Una chiar avea forma de chitara. Zapacita, care a trimis articolul despre mine la Tabu, imi spusese inainte ca voi primi o surpriza prin posta.

Nelamurita, i-am dat telefon. Ea m-a lamurit. Uitati povestea:

Cand fotograful de la Tabu, Roald, a venit pentru sedinta foto, a pozat o scrisoare de a mea pentru revista Jetix. Nu le-o trimisesem, dar el le-a aratat poza colegilor de la Tabu si ei i-au scris revistei Jetix ca am scris o scrisoare pe care nu le-am trimis-o si, pentru ca in scrisoare scria ca imi place Hannah Montana, i-au zis redactiei si asta. Asa ca am primit gentile cu Hannah Montana. Pentru asta le multumesc: lui Roald, celor de la Tabu si in special celor de la Jetix.

4 comentarii:

Zapacita spunea...

Heeei! Eu doar ti-am zis de 1 iunie sa te uiti prin cutia postala:P:P
N-am nici un amestec in surpriza ta:)
Iti incape vioara in geanta chitara?
Sunt invidioasa ca ai primit bicicleta de ziua copilului:D

Melina spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Melina spunea...

invidia nu e buna.si nici nu imi incape vioara.geanta-chitara e mica.dar imi place foarte mult. iti multumesc pentru ca daca nu scriai despre mine nu apaream in revista Tabu.

Zapacita spunea...

Stiu ca nu e buna dar nici fara bicicleta nu e bine:P:P
Si daca tu nu erai un copil asa de destept si de interesant n-as fi avut ce sa scriu:P
Asa ca iti multumesc eu