miercuri, 8 aprilie 2009

De ce n-am mai scris pe blog

Imi pare rau ca n-am mai scris pe blog dar am avut niste probleme cu calculatorul. Se bloca.
Sa nu credeti ca am uitat de blog sau ca l-am lasat balta. Inca mai scriu cand o sa rezolv problema. Acum scriu de pe laptopul  lui mami. Acum lucrez la o poveste. De indata ce o termin o sa incerc sa o scriu desi mai am multe planuri. Ei bine sa nu credeti ca am parasit blogul. Cand nu intervine nimic scriu pe el mereu si am vazut ca am castigat multi cititori din urma concursului. Am vrut doar sa va asigur doar ca e o mica defectiune si ca o sa scriu mereu pe blog.


2 comentarii:

GERMINA spunea...

Mie una mi-era frica sa nu fi bolnavioara. Daca e numai calculatorul, nu-i bai. Noi te asteptam.
Pup printesa talentata!

Melina spunea...

nu sunt bolnava, calculatorul uneori merge alte ori nu. In rest scriu de pe latopul mamei mele