sâmbătă, 17 ianuarie 2009

cea mai frumoasa zi

Intr-o zi de duminica, Valentin ma dus la film. era high school musical 3 senior year si a fost foarte dragut. nu am mai asteptat Jetix pentru vizionarea acestui film. personajele mele preferate sunt cele principale: Troy Bolton(Zag Efron) ; Gabriella Montez (Vanesa Hudgens).
Dupa ce am iesit de la film, Valentin mi-a cumparat fursecuri cu stafide, fursecuri cokies si arahide in ciocolata. mmm! ce bun!
Dupa ce am gustat, am luat tranvaiul si am mers in spatele blocului, in parcul de distractii la rond. acolo am jucat derby,o intrecere cu cai, la care l-am batut pe Valentin, si ne-am dat intr-o roata de aceia mare.
Ce frumoasa senzatie! se vedea orasul de sus!
Si intr-un sfarsit am ajuns acasa si ne-am incalzit, am mancat si ne-am culcat.
SI ASA SE INCHEIE CEA MAI FRUMOASA ZI A MEA DE PANA ACUM!

3 comentarii:

carpeta plutitoare spunea...

Cand ai timp Melina sa te uiti la Jetix? Dupa ce iti faci lectiile? Valentin e un tip super daca ti-a daruit o zi asa frumoasa! Ai fost in parcul Tineretului sa te dai in carusel? Pupici, Jeni
P.S. Lazi a crescut asa de mare ca te poti juca orice cu el! Poate sa si numere pana la 10 si sa cante cantecele.

Melina spunea...

bravo si multumesc!

Melina spunea...

mami te pupa si a zis ca avem si noi parinti la scoala cum ai si tu la gradinita