vineri, 10 octombrie 2008

sambata in tunisia

sambata ne-am trezit am luat micul dejun si am placat cu autocarul. ne-a dus la un coloseum, apoi am plecat unde se facea razboiul stelelor partea a 2 a, dupaia am fost sa mancam intr-o oaza,
am mers la o casa de trogloditi, unde am vazut porcusori de guineea,iepurasi,un catelus,si o pisicuta a si dromaderi pui. am ajuns in desert si am mers cu camilele. a fost grozav. am ajuns la hotel intr-o oaza si am tras o baie zdravana in piscina. apoi am facut un dus am citit umpic si m-am culcat. dar va dati seama ca toate astea au durat o zi intreaga. pana am stat si am vizitat tot..... restul povestesc maine sau poimaine.

3 comentarii:

mara spunea...

esti o fata foarte norocoasa si probabil foarte cuminte de te-a dus mama ta sa vezi atatea lucruri frumoase :)

sebseck spunea...

salut melina, sunt sebi, tatal lui lazi. astazi prima data am citit blogul tau si mi-a placut foarte mult. cand esti deja mare ca adultii de bucura mult se vezi cum descrie o fetita ca tine lumea. chiar mai inveselit extrem de tare, am de invatat si am fost trist si nu am mai avut chef de carte, dar acuma e mai bine. saluta pe mama ta si pe Valentin!!!

Unknown spunea...

melina, tine-o tot asa! astept continuarea! tusi